Área de identidade
Código(s) de referencia
Título
Data(s)
- 1910-2001 (Creation)
- 1910-00-00 - 2001-00-00 (Accumulation)
Nivel de descrición
2ª División de Sección
Extensión e medio
78 unidades de instalación con 113 agrupacións documentais en soporte papel na súa totalidade
Área de contexto
Repositorio
Historia do arquivo
Fonte inmediata de adquisición ou transferencia
Área de contido e estructura
Alcance e contido
Esta 2ªdivisión de sección, CAIXA, está composta polas seguintes series documentais:
4.3.1.1.- Actas de arqueo
Tramitáronse sen interrupción dende o ano 1845, aínda que desde a Instrución de Contabilidade de 1990 teñen a consideración como de contabilidade auxiliar. O libro de actas de arqueo existe dende 1845 ata a actualidade. Entre 1852 e 1991 leváronse dous tipos de libros de arqueos un diario por Depositaria e outro ordinario e extraordinario por Intervención. A partir de 1991 é un libro de contabilidade auxiliar para arqueos mensuais e extraordinarios.
4.3.1.2.- Libro de caixa
Libro auxiliar destinado a consignar todas as entradas ou saídas de diñeiro xa sexa en metálico ou valores, procedentes de calquera presuposto das Corporacións Locais.
4.3.1.3.- Libro de inventarios e balances
Libro principal de contabilidade destinado a recoller anualmente o inventario, é dicir, o reconto sistematizado de tódolos bens, dereitos e cargas que constitúen o patrimonio, debidamente valorados. Incluirá o balance de situación do exercicio, o cadro de financiamento e os balances de comprobación.
4.3.1.4.- Libro de entrada e saída de caudais
4.3.1.5.- Libro de distribución de fondos
4.3.1.6.- Libro auxiliar de efectos,
Documento a cargo dos depositarios, dende a Instrución de 1952, aparece nos concello de maior tamaño e complexidade administrativa, é utilizado para a exención de certos dereitos e taxas ou arbitrios, abrindo as necesarias contas para cada un deles e consignando no campo “debe” ou ”cargo” as entradas e no campo “haber” ou “data” as saídas, a fin de coñecer en todo momentos as existencias. Desaparece en 1990.
4.3.1.7.- Certificacións e informes de Tesouraría
Certificacións e informes concretos emitidos polo Tesoureiro municipal dentro da súa actividade e área competencial, na maior parte dos casos para formar parte doutras dilixencias ou expedientes, quedando a copia do mesmo.
4.3.1.8.- Partes de caixa
Xustificantes de movementos nos fondos da caixa municipal.
Valorización, destrucción e programación
Acumulacións
Sistema de arranxo
Esta 2ªdivisión de sección, CAIXA, está composta polas seguintes series documentais:
4.- FACENDA:
4.3.- TESOURARÍA
4.3.1.- CAIXA:
4.3.1.1.- Actas de arqueo
4.3.1.2.- Libro de caixa
4.3.1.3.- Libro de inventarios e balances
4.3.1.4.- Libro de entrada e saída de caudais
4.3.1.5.- Libro de distribución de fondos
4.3.1.6.- Libro auxiliar de efectos
4.3.1.7.- Certificacións e informes de Tesouraría
4.3.1.8.- Partes de caixa.
Área de condicións de acceso e uso
Condicións que rixen o acceso
Condicións
Idioma do material
Escritura do material
Language and script notes
Características físicas e requerimentos técnicos
Instrumentos de descrición
Área de materiais relacionados
Existencia e ubicación de orixinais
Existencia e localización de copias
Unidades de descrición relacionadas
Área de notas
Identificador(es) alternativo(s)
Puntos de acceso
Puntos de acceso á área temática
Puntos de acceso ao lugar
Nome dos puntos de acceso
- Concello de Redondela (Creation)
Genre access points
Área de control da descrición
Identificador da descrición
Identificador da institución
Regras e/ou convencións usadas
General International Standard Archival Description, Second Edition, ISAD (G).
Norma Galega de Descrición Arquivística (NOGADA)
Estado de elaboración
Nivel de detalle
Datas de creación revisión eliminación
Maio de 2010
Idioma(s)
Escritura(s)
Fontes
Nota do arquiveiro
Descrición realizada polo persoal técnico do Arquivo da Deputación Provincial de Pontevedra e colaboradores