Área de identidad
Código de referencia
Título
Fecha(s)
- 1910-2001 (Creation)
- 1910-00-00 - 2001-00-00 (Accumulation)
Nivel de descripción
2ª División de Sección
Volumen y soporte
78 unidades de instalación con 113 agrupacións documentais en soporte papel na súa totalidade
Área de contexto
Institución archivística
Historia archivística
Origen del ingreso o transferencia
Área de contenido y estructura
Alcance y contenido
Esta 2ªdivisión de sección, CAIXA, está composta polas seguintes series documentais:
4.3.1.1.- Actas de arqueo
Tramitáronse sen interrupción dende o ano 1845, aínda que desde a Instrución de Contabilidade de 1990 teñen a consideración como de contabilidade auxiliar. O libro de actas de arqueo existe dende 1845 ata a actualidade. Entre 1852 e 1991 leváronse dous tipos de libros de arqueos un diario por Depositaria e outro ordinario e extraordinario por Intervención. A partir de 1991 é un libro de contabilidade auxiliar para arqueos mensuais e extraordinarios.
4.3.1.2.- Libro de caixa
Libro auxiliar destinado a consignar todas as entradas ou saídas de diñeiro xa sexa en metálico ou valores, procedentes de calquera presuposto das Corporacións Locais.
4.3.1.3.- Libro de inventarios e balances
Libro principal de contabilidade destinado a recoller anualmente o inventario, é dicir, o reconto sistematizado de tódolos bens, dereitos e cargas que constitúen o patrimonio, debidamente valorados. Incluirá o balance de situación do exercicio, o cadro de financiamento e os balances de comprobación.
4.3.1.4.- Libro de entrada e saída de caudais
4.3.1.5.- Libro de distribución de fondos
4.3.1.6.- Libro auxiliar de efectos,
Documento a cargo dos depositarios, dende a Instrución de 1952, aparece nos concello de maior tamaño e complexidade administrativa, é utilizado para a exención de certos dereitos e taxas ou arbitrios, abrindo as necesarias contas para cada un deles e consignando no campo “debe” ou ”cargo” as entradas e no campo “haber” ou “data” as saídas, a fin de coñecer en todo momentos as existencias. Desaparece en 1990.
4.3.1.7.- Certificacións e informes de Tesouraría
Certificacións e informes concretos emitidos polo Tesoureiro municipal dentro da súa actividade e área competencial, na maior parte dos casos para formar parte doutras dilixencias ou expedientes, quedando a copia do mesmo.
4.3.1.8.- Partes de caixa
Xustificantes de movementos nos fondos da caixa municipal.
Valorización, destrucción y programación
Acumulaciones
Sistema de arreglo
Esta 2ªdivisión de sección, CAIXA, está composta polas seguintes series documentais:
4.- FACENDA:
4.3.- TESOURARÍA
4.3.1.- CAIXA:
4.3.1.1.- Actas de arqueo
4.3.1.2.- Libro de caixa
4.3.1.3.- Libro de inventarios e balances
4.3.1.4.- Libro de entrada e saída de caudais
4.3.1.5.- Libro de distribución de fondos
4.3.1.6.- Libro auxiliar de efectos
4.3.1.7.- Certificacións e informes de Tesouraría
4.3.1.8.- Partes de caixa.
Área de condiciones de acceso y uso
Condiciones de acceso
Condiciones
Idioma del material
Escritura del material
Notas sobre las lenguas y escrituras
Características físicas y requisitos técnicos
Instrumentos de descripción
Área de materiales relacionados
Existencia y localización de originales
Existencia y localización de copias
Unidades de descripción relacionadas
Área de notas
Identificador/es alternativo(os)
Puntos de acceso
Puntos de acceso por materia
Puntos de acceso por lugar
Puntos de acceso por autoridad
Tipo de puntos de acceso
Área de control de la descripción
Identificador de la descripción
Identificador de la institución
Reglas y/o convenciones usadas
General International Standard Archival Description, Second Edition, ISAD (G).
Norma Galega de Descrición Arquivística (NOGADA)
Estado de elaboración
Nivel de detalle
Fechas de creación revisión eliminación
Maio de 2010
Idioma(s)
Escritura(s)
Fuentes
Nota del archivista
Descrición realizada polo persoal técnico do Arquivo da Deputación Provincial de Pontevedra e colaboradores