Área de identidade
Código(s) de referencia
Título
Data(s)
- 1915-1999 (Creation)
- 1915 - 2003 (Accumulation)
Nivel de descrición
2ª División de Sección
Extensión e medio
6 unidades de instalación con 37 agrupacións documentais en soporte papel na súa totalidade
Área de contexto
Repositorio
Historia do arquivo
Fonte inmediata de adquisición ou transferencia
Área de contido e estructura
Alcance e contido
A 2ª división de sección ASUNTOS XERAIS está composta polas series documentais a seguir:
4.1.1.1.- Expedientes xerais de Intervención
4.1.1.2.- Declaracións IVE e IRPF
Documentos xustificativos dos pagamentos feitos polo concello en concepto do IVE, de conformidade co previsto pola lexislación do momento, ou do IRPF dos traballadores e cargos municipais, normalmente en modelos existentes ao efecto.
4.1.1.3.- Xunta Municipal de Asociados
A Xunta Municipal de Asociados é un órgano de notables competencias e duración curta; os seus antecedentes remóntanse a 1856, nunha lei de breve duración efectiva, na que se establecen nos concellos una comisión de orzamentos municipais para a elaboración dos mesmo, presidida polo Alcalde e da que forma parte o secretario do concello. Este órgano está formado polos concelleiros e por un número duplo de veciños asociados electores. A súas sesións serian públicas.
Será a lei municipal de 1870 a que lle dea o respaldo definitivo establecendo a súa creación en todos os concello, formada por concelleiros e veciños asociados igual ao triplo do número de concelleiros (en 1877 pasará a ser igual ao de concelleiros); os veciños deberían ser contribuíntes, eran elixidos por sorteo e desempeñaban o cargo un ano económico. Encárganse da revisión e censura das contas
Desaparece co Estatuto Municipal de 1924, que iguala a organización existente nas Deputacións Provinciais á totalidade dos concellos; xorde entón a Comisión Municipal Permanente.
Documentalmente consérvanse os libros de actas das sesións celebradas ou os expedientes destas sesións, ou, nalgún caso as actas soltas das mesmas.
4.1.1.4.- Tribunal de Contas
Documentación presentada por imperativo legal ou a requirimento específico ante o Tribunal de Contas ou ante o Concello de Contas, no caso de Galicia, órgano que é o supremo órgano de fiscalización das contas e da xestión económica das entidades locais
4.1.1.5.- Informes e certificacións de Intervención
Certificacións e informes concretos emitidos polo Interventor municipal dentro da súa actividade e área competencial, na maior parte dos casos para formar parte doutras dilixencias ou expedientes, quedando a copia do mesmo.
4.1.1.6.- Decretos de ordenación de gastos
Rexistro que recolle os decretos da Alcaldía autorizando de conformidade co previsto na lexislación pagamentos dentro das súas competencias. En moitos casos inscríbense un libro de rexistro cada un deles, identificando concepto, cantidade, xustificante e data de emisión.
4.1.1.7.- Rexistro de entrada e saída de Intervención
Rexistro da correspondencia e documentos recibidos ou emitidos desde o Servizo de Intervención.
Valorización, destrucción e programación
Acumulacións
Sistema de arranxo
Esta 2ª división de sección, ASUNTOS XERAIS, está organizada nas seguintes series documentais:
4.- FACENDA:
4.1.- INTERVENCIÓN:
4.1.1.- ASUNTOS XERAIS:
4.1.1.1.- Expedientes xerais de Intervención
4.1.1.2.- Declaracións IVE e IRPF
4.1.1.3.- Xunta Municipal de Asociados
4.1.1.4.- Tribunal de Contas
4.1.1.5.- Informes e certificacións de Intervención
4.1.1.6.- Decretos de ordenación de gastos
4.1.1.7.- Rexistro de entrada e saída de Intervención
Área de condicións de acceso e uso
Condicións que rixen o acceso
Condicións
Idioma do material
Escritura do material
Language and script notes
Características físicas e requerimentos técnicos
Instrumentos de descrición
Área de materiais relacionados
Existencia e ubicación de orixinais
Existencia e localización de copias
Unidades de descrición relacionadas
Área de notas
Identificador(es) alternativo(s)
Puntos de acceso
Puntos de acceso á área temática
Puntos de acceso ao lugar
Nome dos puntos de acceso
- Concello de Redondela (Creation)
Genre access points
Área de control da descrición
Identificador da descrición
Identificador da institución
Regras e/ou convencións usadas
General International Standard Archival Description, Second Edition, ISAD (G).
Norma Galega de Descrición Arquivística (NOGADA)
Estado de elaboración
Nivel de detalle
Datas de creación revisión eliminación
Maio de 2010
Idioma(s)
Escritura(s)
Fontes
Nota do arquiveiro
Descrición realizada polo persoal técnico do Arquivo da Deputación Provincial de Pontevedra e colaboradores