Área de identidad
Código de referencia
Título
Fecha(s)
- 1915-1999 (Creation)
- 1915 - 2003 (Accumulation)
Nivel de descripción
2ª División de Sección
Volumen y soporte
6 unidades de instalación con 37 agrupacións documentais en soporte papel na súa totalidade
Área de contexto
Institución archivística
Historia archivística
Origen del ingreso o transferencia
Área de contenido y estructura
Alcance y contenido
A 2ª división de sección ASUNTOS XERAIS está composta polas series documentais a seguir:
4.1.1.1.- Expedientes xerais de Intervención
4.1.1.2.- Declaracións IVE e IRPF
Documentos xustificativos dos pagamentos feitos polo concello en concepto do IVE, de conformidade co previsto pola lexislación do momento, ou do IRPF dos traballadores e cargos municipais, normalmente en modelos existentes ao efecto.
4.1.1.3.- Xunta Municipal de Asociados
A Xunta Municipal de Asociados é un órgano de notables competencias e duración curta; os seus antecedentes remóntanse a 1856, nunha lei de breve duración efectiva, na que se establecen nos concellos una comisión de orzamentos municipais para a elaboración dos mesmo, presidida polo Alcalde e da que forma parte o secretario do concello. Este órgano está formado polos concelleiros e por un número duplo de veciños asociados electores. A súas sesións serian públicas.
Será a lei municipal de 1870 a que lle dea o respaldo definitivo establecendo a súa creación en todos os concello, formada por concelleiros e veciños asociados igual ao triplo do número de concelleiros (en 1877 pasará a ser igual ao de concelleiros); os veciños deberían ser contribuíntes, eran elixidos por sorteo e desempeñaban o cargo un ano económico. Encárganse da revisión e censura das contas
Desaparece co Estatuto Municipal de 1924, que iguala a organización existente nas Deputacións Provinciais á totalidade dos concellos; xorde entón a Comisión Municipal Permanente.
Documentalmente consérvanse os libros de actas das sesións celebradas ou os expedientes destas sesións, ou, nalgún caso as actas soltas das mesmas.
4.1.1.4.- Tribunal de Contas
Documentación presentada por imperativo legal ou a requirimento específico ante o Tribunal de Contas ou ante o Concello de Contas, no caso de Galicia, órgano que é o supremo órgano de fiscalización das contas e da xestión económica das entidades locais
4.1.1.5.- Informes e certificacións de Intervención
Certificacións e informes concretos emitidos polo Interventor municipal dentro da súa actividade e área competencial, na maior parte dos casos para formar parte doutras dilixencias ou expedientes, quedando a copia do mesmo.
4.1.1.6.- Decretos de ordenación de gastos
Rexistro que recolle os decretos da Alcaldía autorizando de conformidade co previsto na lexislación pagamentos dentro das súas competencias. En moitos casos inscríbense un libro de rexistro cada un deles, identificando concepto, cantidade, xustificante e data de emisión.
4.1.1.7.- Rexistro de entrada e saída de Intervención
Rexistro da correspondencia e documentos recibidos ou emitidos desde o Servizo de Intervención.
Valorización, destrucción y programación
Acumulaciones
Sistema de arreglo
Esta 2ª división de sección, ASUNTOS XERAIS, está organizada nas seguintes series documentais:
4.- FACENDA:
4.1.- INTERVENCIÓN:
4.1.1.- ASUNTOS XERAIS:
4.1.1.1.- Expedientes xerais de Intervención
4.1.1.2.- Declaracións IVE e IRPF
4.1.1.3.- Xunta Municipal de Asociados
4.1.1.4.- Tribunal de Contas
4.1.1.5.- Informes e certificacións de Intervención
4.1.1.6.- Decretos de ordenación de gastos
4.1.1.7.- Rexistro de entrada e saída de Intervención
Área de condiciones de acceso y uso
Condiciones de acceso
Condiciones
Idioma del material
Escritura del material
Notas sobre las lenguas y escrituras
Características físicas y requisitos técnicos
Instrumentos de descripción
Área de materiales relacionados
Existencia y localización de originales
Existencia y localización de copias
Unidades de descripción relacionadas
Área de notas
Identificador/es alternativo(os)
Puntos de acceso
Puntos de acceso por materia
Puntos de acceso por lugar
Puntos de acceso por autoridad
Tipo de puntos de acceso
Área de control de la descripción
Identificador de la descripción
Identificador de la institución
Reglas y/o convenciones usadas
General International Standard Archival Description, Second Edition, ISAD (G).
Norma Galega de Descrición Arquivística (NOGADA)
Estado de elaboración
Nivel de detalle
Fechas de creación revisión eliminación
Maio de 2010
Idioma(s)
Escritura(s)
Fuentes
Nota del archivista
Descrición realizada polo persoal técnico do Arquivo da Deputación Provincial de Pontevedra e colaboradores