Unidade documental simple 1997-03-26_Extraordinaria - Acta de sesión 1997/03/26_Extraordinaria

Área de identidade

Código(s) de referencia

ES.GA.36045.AM.RED.1-1-3-2-5.050/2-1997-03-26_Extraordinaria

Título

Acta de sesión 1997/03/26_Extraordinaria

Data(s)

  • 1997-03-26 (Creation)

Nivel de descrición

Unidade documental simple

Extensión e medio

1 acta de sesión

Área de contexto

Historia do arquivo

Fonte inmediata de adquisición ou transferencia

Área de contido e estructura

Alcance e contido

Sesión extraordinaria celebrada pola comisión de Goberno o 26 de Marzo do 1997

SUMARIO
1.- Solicitude de axuda para reformas no cemiterio ó abeiro da orde do 3 de marzo de 1997 da consellería de xustiza, interior e relacións laborais.
2.- Solicitude de axuda para instalación de contenedores e papeleras ó abeiro da orde do 3 de marzo de 1997, da conselleria de xustiza, interior e relacións laborais.
3.-Solicitude de cesión de vehículos para a policía local, ó abeiro da orde do 3 de marzo de 1997, da consellería de xustiza, interior e relacións laborais.
4.- Xustificación axudas en materia de residuos sólidos
5.- Proposta servicio rendas sobre solicitudes bonificación IAE.
6.- Proposta s/ solicitudes baixa ocupación vía pública con valado.
7.- Proposta concesión licencia de instalación apertura depósito glp: Concepción Núñez Martínez en Ribeira nº 17, Redondela.
8.- Proposta concesión licencia apertura clínica dental: EVA LAGO GONZALEZ, en representación de CLINICA DENTAL GARLA C.B.,
9.- Proposta concesión licencia apertura establecemento adicado á venda de pezas usadas en automobiles: DON OLIMPIO VIDAL BOUZÓN no Coto nº 20, baixo, Cesantes.
10.- Proposta solicitudes vao permanente:
JOSÉ LOUREIRO SÁNCHEZ praza de S. Apostol nº 3, Redondela
DELFÍN RODRÍGUEZ FERNÁNDEZ, rúa Parada núm 5 Chapela
EMILIO BARCIA GARCÍA, Campo das redes nº 5, Redondela.
11.- Solicitude t.c.-F.l. S.l. Devolución garantí_a definitiva construcción pistas polideportivas santa marina
12.- Proposta s/ informe a concesión licencia solicitada por Manuel García Couñago.
13.- Escrito consellería sanidade e servicios sociais s/ prórroga axuda persoal e axuda a domicilio en relación solicitude do concello ó abeiro da orde de 16 de decembro de 1996.
14.- Devolución fianza ORECO
15.- Proposta instalación alumado público na en-550

Valorización, destrucción e programación

Acumulacións

Sistema de arranxo

Área de condicións de acceso e uso

Condicións que rixen o acceso

Condicións

Idioma do material

Escritura do material

Language and script notes

Características físicas e requerimentos técnicos

Instrumentos de descrición

Área de materiais relacionados

Existencia e ubicación de orixinais

Existencia e localización de copias

Unidades de descrición relacionadas

Descricións relacionadas

Área de notas

Nota

Corresponde no cadro funcional á serie:ç
S0072 SF005 1.1.5. Libro de actas de sesións da Comisión de Goberno

Identificador(es) alternativo(s)

Puntos de acceso

Puntos de acceso á área temática

Puntos de acceso ao lugar

Nome dos puntos de acceso

Genre access points

Área de control da descrición

Identificador da descrición

Identificador da institución

DEPO24600008272

Regras e/ou convencións usadas

General International Standard Archival Description, Second Edition, ISAD (G)
Norma Galega de Descrición Arquivística (NOGADA)

Estado de elaboración

Nivel de detalle

Datas de creación revisión eliminación

Ampliado o 2022-02-28

Idioma(s)

Escritura(s)

Fontes

Nota do arquiveiro

Descrición realizada polo persoal técnico do Arquivo da Deputación Provincial de Pontevedra e colaboradores.
Ampliado por Ana Gesteira Ponce.

Área de acceso

Materias relacionadas

Persoas e organizacións relacionadas

Related genres

Lugares relacionados

Almacenamento físico

  • Box: 5.050/2