Unidad documental simple 1997-03-26_Extraordinaria - Acta de sesión 1997/03/26_Extraordinaria

Área de identidad

Código de referencia

ES.GA.36045.AM.RED.1-1-3-2-5.050/2-1997-03-26_Extraordinaria

Título

Acta de sesión 1997/03/26_Extraordinaria

Fecha(s)

  • 1997-03-26 (Creation)

Nivel de descripción

Unidad documental simple

Volumen y soporte

1 acta de sesión

Área de contexto

Institución archivística

Historia archivística

Origen del ingreso o transferencia

Área de contenido y estructura

Alcance y contenido

Sesión extraordinaria celebrada pola comisión de Goberno o 26 de Marzo do 1997

SUMARIO
1.- Solicitude de axuda para reformas no cemiterio ó abeiro da orde do 3 de marzo de 1997 da consellería de xustiza, interior e relacións laborais.
2.- Solicitude de axuda para instalación de contenedores e papeleras ó abeiro da orde do 3 de marzo de 1997, da conselleria de xustiza, interior e relacións laborais.
3.-Solicitude de cesión de vehículos para a policía local, ó abeiro da orde do 3 de marzo de 1997, da consellería de xustiza, interior e relacións laborais.
4.- Xustificación axudas en materia de residuos sólidos
5.- Proposta servicio rendas sobre solicitudes bonificación IAE.
6.- Proposta s/ solicitudes baixa ocupación vía pública con valado.
7.- Proposta concesión licencia de instalación apertura depósito glp: Concepción Núñez Martínez en Ribeira nº 17, Redondela.
8.- Proposta concesión licencia apertura clínica dental: EVA LAGO GONZALEZ, en representación de CLINICA DENTAL GARLA C.B.,
9.- Proposta concesión licencia apertura establecemento adicado á venda de pezas usadas en automobiles: DON OLIMPIO VIDAL BOUZÓN no Coto nº 20, baixo, Cesantes.
10.- Proposta solicitudes vao permanente:
JOSÉ LOUREIRO SÁNCHEZ praza de S. Apostol nº 3, Redondela
DELFÍN RODRÍGUEZ FERNÁNDEZ, rúa Parada núm 5 Chapela
EMILIO BARCIA GARCÍA, Campo das redes nº 5, Redondela.
11.- Solicitude t.c.-F.l. S.l. Devolución garantí_a definitiva construcción pistas polideportivas santa marina
12.- Proposta s/ informe a concesión licencia solicitada por Manuel García Couñago.
13.- Escrito consellería sanidade e servicios sociais s/ prórroga axuda persoal e axuda a domicilio en relación solicitude do concello ó abeiro da orde de 16 de decembro de 1996.
14.- Devolución fianza ORECO
15.- Proposta instalación alumado público na en-550

Valorización, destrucción y programación

Acumulaciones

Sistema de arreglo

Área de condiciones de acceso y uso

Condiciones de acceso

Condiciones

Idioma del material

Escritura del material

Notas sobre las lenguas y escrituras

Características físicas y requisitos técnicos

Instrumentos de descripción

Área de materiales relacionados

Existencia y localización de originales

Existencia y localización de copias

Unidades de descripción relacionadas

Descripciones relacionadas

Área de notas

Notas

Corresponde no cadro funcional á serie:ç
S0072 SF005 1.1.5. Libro de actas de sesións da Comisión de Goberno

Identificador/es alternativo(os)

Puntos de acceso

Puntos de acceso por materia

Puntos de acceso por lugar

Puntos de acceso por autoridad

Tipo de puntos de acceso

Área de control de la descripción

Identificador de la descripción

Identificador de la institución

DEPO24600008272

Reglas y/o convenciones usadas

General International Standard Archival Description, Second Edition, ISAD (G)
Norma Galega de Descrición Arquivística (NOGADA)

Estado de elaboración

Nivel de detalle

Fechas de creación revisión eliminación

Ampliado o 2022-02-28

Idioma(s)

Escritura(s)

Fuentes

Nota del archivista

Descrición realizada polo persoal técnico do Arquivo da Deputación Provincial de Pontevedra e colaboradores.
Ampliado por Ana Gesteira Ponce.

Área de Ingreso

Materias relacionadas

Personas y organizaciones relacionadas

Tipos relacionados

Lugares relacionados

Unidad de almacenaje

  • Box: 5.050/2