- FondosES.GA.36045.AM.RED.1 - CONCELLO DE REDONDELA
- Sección2 - ADMINISTRACIÓN
- 1ª División de Sección7 - ARQUIVO
- Series1 - Expedientes do arquivo
- Unidade documental composta7.116/40 - Expediente de entrega dunha destrutora de papel para o Arquivo de Redondela por parte da Deputación de Pontevedra (2010)
- Unidade documental composta7.116/39 - Expediente do Plan de Desinfectación, Desinsectación e Desratización levado a cabo pola Diputación de Pontevedra (2007-2011)
- Unidade documental composta7.116/2 - Solicitudes e peticións de información e documentación ao Arquivo Municipal (2005-2006)
- Unidade documental composta7.116/1 - Expediente de requirimento do Departamento de Tesouraría para baixar documentación ao Arquivo municipal (1997)
- Unidade documental composta6.404/6 - Solicitude de ANABAD de información sobre arquivos municipais (1989)
- Unidade documental composta6.404/5 - Expediente de ordenación do Arquivo Municipal (1982)
- Unidade documental composta4.840/18 - Relacións de documentos que se pasan ao arquivo xeral (1994)
- 27 more...