Iniciar sesión
¿Xa ten unha conta?
Correo electrónico
*
Contrasinal
*
Iniciar sesión
Quick links
Quick links
Inicio
Acerca
Privacy Policy
Axuda
Idioma
Idioma
English
galego
español
Clipboard
Clipboard
Clear all selections
Go to clipboard
Load clipboard
Save clipboard
Navegar
Navegar
Descrición arquivística
Rexistros de autoridade
Repositorios
Funcións
Materias
Lugares
Obxectos dixitais
Búsqueda
Búsqueda
Busca global
Buscar
Arquivo municipal de Redondela
Pesquisa avanzada »
AtoM Concello de Redondela
Arquivo municipal de Redondela
Fondos
Búsqueda rápida
Fondos
ES.GA.36045.AM.RED.1 - CONCELLO DE REDONDELA
Sección
2 - ADMINISTRACIÓN
1ª División de Sección
7 - ARQUIVO
Series
1 - Expedientes do arquivo
Unidade documental composta
7.116/40 - Expediente de entrega dunha destrutora de papel para o Arquivo de Redondela por parte da Deputación de Pontevedra (2010)
Unidade documental composta
7.116/39 - Expediente do Plan de Desinfectación, Desinsectación e Desratización levado a cabo pola Diputación de Pontevedra (2007-2011)
Unidade documental composta
7.116/2 - Solicitudes e peticións de información e documentación ao Arquivo Municipal (2005-2006)
Unidade documental composta
7.116/1 - Expediente de requirimento do Departamento de Tesouraría para baixar documentación ao Arquivo municipal (1997)
Unidade documental composta
6.404/6 - Solicitude de ANABAD de información sobre arquivos municipais (1989)
29 more...
Informes
Expediente de entrega dunha destrutora de papel para o Arquivo de Redondela por parte da Deputación de Pontevedra (2010)
There are no relevant reports for this item
Cancelar