Unidade documental simple 2005-06-01 Ordinaria - Acta de sesión 2005/06/01 Ordinaria

Área de identidade

Código(s) de referencia

ES.GA.36045.AM.RED.1-1-1-8-7.827/2-2005-06-01 Ordinaria

Título

Acta de sesión 2005/06/01 Ordinaria

Data(s)

  • 2005-06-01 (Creation)

Nivel de descrición

Unidade documental simple

Extensión e medio

1 acta de sesión

Área de contexto

Historia do arquivo

Fonte inmediata de adquisición ou transferencia

Área de contido e estructura

Alcance e contido

SESIÓN ORDINARIA CELEBRADA POLO PLENO DO CONCELLO O DÍA l - XUÑO - 2005

ORDE DO DIA

1.- APROBACIÓN DAS ACTAS DAS SESIÓNS ANTERIORES.
2.- DAR CONTA DE EXPEDIENTES DE MODIFICACIÓN DE CRÉDITOS.
3.- DAR CONTA DA LIQUIDACIÓN DO ORZAMENTO DO CONCELLO CORRESPONDENTE AO EXERCICIO 2004.
4.- DAR CONTA DA LIQUIDACIÓN DO ORZAMENTO DO ORGANISMO AUTÓNOMO ADMINISTRATIVO CENTRO DEPORTIVO MUNICIPAL, CORRESPONDENTE AO EXERCICIO 2004.
5.- DAR CONTA DA LIQUIDACIÓN DO ORZAMENTO DO ORGANISMO AUTÓNOMO ADMINISTRATIVO CONSERVATORIO DE MUSICA, CORRESPONDENTE AO EXERCICIO 2004
6.- APROBACIÓN INICIAL DO REGULAMENTO DO SERVIZO MUNICIPAL DE ABASTECEMENTO DE AUGA E SANEAMENTO.
7.- APROBACIÓN DA MODIFICACIÓN DO ACORDO PLENARIO RELATIVO A REVISIÓN DE PREZOS DE AQUALIA.
8.- DAR CONTA SOLICITUDE DE SUBVENCIÓN PARA PROCEDER A ELIMINACIÓN DE BARREIRAS ARQUITECTÓNICAS.

ACTIVIDADE DE CONTROL DO PLENO:
9.- DAR CONTA DE RESOLUCIÓNS DA ALCALDÍA E CONCELLEIROS DELEGADOS.
10.- MOCIÓNS.
10.1. MOCIÓN DO GRUPO MUNICIPAL SOCIALISTA APOIANDO A XURISDICCIÓN UNIVERSAL NO DELICTO DE ABLACIÓN XENITAL ÁS MULLERES.
11.- ROGOS E PREGUNTAS.

Na Casa do Concello de Redondela, sendo as vinte horas do día un de xuño de dous mil cinco, baixo a Presidencia do Sr. Alcalde, D. XAIME REI BARREIRO e a asistencia dos/as Sres/as Concelleiros/as: D. EDUARDO JOSÉ REGUERA OCAMPO, D. EMILIO GONZÁLEZ IGLESIAS, D‘. LAURA LAGO ALLER, D’. MÓNICA CARREIRA COUÑAGO, D'. CARMEN RODRÍGUEZ CUNHA, D. CARLOS GONZÁLEZ FERNÁNDEZ, D. MANUEL IGLESIAS CARRERA, D’. FRANCISCA CANAL GÓMEZ, D. JUAN TIZÓN CABALEIRO, D. RODOLFO PATO GARCIA, D. ANTÓN DÍAZ MOURELLE, D‘. M' DEL CARMEN AMOEDO DASILVA, D. JAIME DARRIBA VILAS, D. FERMÍN ALFAYA PAZ, D. XOSÉ CARLOS PAZOS DOCAMPO, D'. CECILIA PÉREZ ORXE, D‘. PURII-‘ICACIÓN SERRANO CAVIEDES, D. ALEJANDRO BASTOS FERNÁNDEZ, D'. HERMINDA QUELLE FERNÁNDEZ, e D. MANUEL PÉREZ PARDO, actuando como Secretaria a Secretaria da Corporación DONA. ANA ISABEL DEL CERRO DEL RIO, constitúese o Pleno do Concello, en sesión ordinaria, confonne á convocatoria e de acordo coa Orde do Día.

Valorización, destrucción e programación

Acumulacións

Sistema de arranxo

Área de condicións de acceso e uso

Condicións que rixen o acceso

Condicións

Idioma do material

Escritura do material

Language and script notes

Características físicas e requerimentos técnicos

Instrumentos de descrición

Área de materiais relacionados

Existencia e ubicación de orixinais

Existencia e localización de copias

Unidades de descrición relacionadas

Descricións relacionadas

Área de notas

Nota

Corresponde no cadro funcional á serie:
S0020 SF003 1.1.3. Libro de actas de sesións do Pleno

Identificador(es) alternativo(s)

Puntos de acceso

Puntos de acceso á área temática

Puntos de acceso ao lugar

Nome dos puntos de acceso

Genre access points

Área de control da descrición

Identificador da descrición

Identificador da institución

DEPO24600004574

Regras e/ou convencións usadas

General International Standard Archival Description, Second Edition, ISAD (G)
Norma Galega de Descrición Arquivística (NOGADA)

Estado de elaboración

Nivel de detalle

Datas de creación revisión eliminación

Engadido Alcance e contido o 2022-02-07

Idioma(s)

Escritura(s)

Fontes

Nota do arquiveiro

Descrición realizada polo persoal técnico do Arquivo da Deputación Provincial de Pontevedra e colaboradores.
Engadido Alcance e contido por Ana Gesteira Ponce, Auxiliar de Arquivo do Concello de Redondela.

Área de acceso

Materias relacionadas

Persoas e organizacións relacionadas

Related genres

Lugares relacionados

Almacenamento físico

  • Box: 7.827/2