Identity area
Reference code
Title
Date(s)
- 1873-2018 (Creation)
- 1873-00-00 - 2018-00-00 (Accumulation)
Level of description
1ª División de Sección
Extent and medium
158 unidades de instalación con 715 agrupacións documentais en soporte papel na súa totalidade
Context area
Repository
Archival history
Immediate source of acquisition or transfer
Content and structure area
Scope and content
A documentación que recolle esta 1ª división de sección contén expedientes de procedementos civís, contencioso-administrativo, económico-administrativos, laborais e penais, os expedientes de recursos administrativos, os ditames e informes e as sentenzas.
Os administrados teñen como primeira vía de reclamación na defensa dos seus dereitos o recurso ante o propio órgano do concello cando unha decisión do mesmo sexa considerada lesiva ou inxusta. Estes recursos e reclamacións, cos oportunos informes de letrados e técnicos municipais, resolven estas reclamación de carácter patrimonial, urbanístico ou facendístico. Noutras ocasión son o primeiro paso para o inicio dunha subseguinte vía xudicial ante o órgano oportuno por parte do interesado ou mesmo da propia administración local.
Dentro dos expedientes xurídicos podemos atopar distintos tipos de procedementos, con simples informes ou ditames, redactados polo propia administración
O recurso contencioso-administrativo é unha acción dos administrados, membros da corporación ou outras administracións públicas, ante a Xurisdición contencioso-administrativa, contra os actos e acordos das Entidades Locais que poñan fin á vía administrativa ou fagan imposible ou suspendan a súa continuación, previa interposición do recurso de reposición nos casos que proceda.
A reclamación económico-administrativa, é efectuada polos administrados ante o Tribunal económico-administrativo provincial, fronte a determinadas resolucións de natureza tributaria, orzamentaria ou de normativa fiscal emanadas do Concello, en defensa dos seus intereses.
Appraisal, destruction and scheduling
Accruals
System of arrangement
Esta 1ª división de sección, SERVIZOS XURÍDICOS, está organizada nunha soa serie documental:
2.- ADMINISTRACIÓN:
2.5.- SERVIZOS XURÍDICOS:
2.5.1.- Expedientes xurídicos
Conditions of access and use area
Conditions governing access
Conditions governing reproduction
Language of material
Script of material
Language and script notes
Physical characteristics and technical requirements
Finding aids
Allied materials area
Existence and location of originals
Existence and location of copies
Related units of description
Notes area
Alternative identifier(s)
Access points
Subject access points
Place access points
Name access points
Genre access points
Description control area
Description identifier
Institution identifier
Rules and/or conventions used
General International Standard Archival Description, Second Edition, ISAD (G).
Norma Galega de Descrición Arquivística (NOGADA)
Status
Level of detail
Dates of creation revision deletion
Maio de 2010
Language(s)
Script(s)
Sources
Archivist's note
Descrición realizada polo persoal técnico do Arquivo da Deputación Provincial de Pontevedra e colaboradores