1ª División de Sección 1 - SECRETARÍA

Identity area

Reference code

ES.GA.36045.AM.RED.1-2-1

Title

SECRETARÍA

Date(s)

  • 1913-2022 (Creation)
  • 1913-2022 (Accumulation)

Level of description

1ª División de Sección

Extent and medium

236 unidades de instalación con 515 agrupacións documentais en soporte papel na súa totalidade

Context area

Archival history

Immediate source of acquisition or transfer

Content and structure area

Scope and content

A función fundamental desenvolta pola secretaría dende o século XIII é a de asegurar a fe pública, vixiando a legalidade dos actos e dos documentos administrativos producidos. Así en relación con elo dende sempre aparece a figura do secretario como principal responsable da produción e conservación documental e como figura preeminente dentro da estrutura administrativa.

Ao longo do século XIX e XX foise consolidando a figura do secretario con estas funcións anteditas e reforzouse a súa presenza na tramitación dos expedientes xerados polos diversos servizos da administración local; esta xefatura virtual de tódolos servizos xerais desaparecerá a partires de 1985.

Documentalmente esta 1ª División de sección contén documentos da secretaría xerada para deixar constancia e comunicación das actividades levadas a cabo pola secretario municipal no exercicio das súas funcións: informes, libro de rexistro de entrada, correspondencia, certificacións, memoria e outros asuntos derivados da organización administrativa da Institución.

2.1.1.- Memorias. Informes
Estudios e informes realizados pola Secretaría con diversos fins e con valor informativo e xurídico respectivamente.

2.1.2.- Certificacións
Documentos que acreditan actos o situacións de carácter administrativo cuxo destinatario é unha persoa, órgano ou entidade e que pretende a produción de efectos nun procedemento administrativo ou no marco das relación xurídicas privadas. O termo certificación utilizase para as acreditacións emitidas polo secretario dun órgano colexiado sobre acordos adoptados por este.

2.1.3.- Correspondencia
Conxunto de cartas ou documentos soltos que se reciben o expiden dende a administración municipal no decurso da súa actividade cotián e que non pasaron a formar parte de ningún expediente individualizado.

2.1.4.- Instancias
Documento que emana dun particular e que se dirixe á autoridade administrativa solicitando licenza, dereito ou graza. Como norma supoñen o inicio dun expediente ou trámite administrativo. Integran esta serie aquelas que por diversas causas non chegaron a formar parte de ningún expediente, ás veces por ser copia das mesmas.

2.1.5.- Expedientes de acción veciñal
Documentación relativa a actividade e relación coas asociacións veciñais, tanto no relativo á súa constitución e formalización, como as vías de participación reguladas para a súa participación na actividade municipal.

2.1.6.- Libro copiador de correspondencia
Rexistro con información básica da correspondencia recibida

2.1.7.- Libro rexistro de certificacións
Rexistro que recolle resumo e datos básicos das certificación expedidas pola secretaría municipal.

2.1.8.- Libro rexistro de instancias
Rexistro que recolle resumo e datos básicos das instancias expedidas pola secretaría municipal.

Appraisal, destruction and scheduling

Accruals

System of arrangement

Esta 1ª división de sección, SECRETARÍA, está organizada nas seguintes series documentais:

2.- ADMINISTRACIÓN:

2.1.- SECRETARÍA:

2.1.1.- Memorias. Informes
2.1.2.- Certificacións
2.1.3.- Correspondencia
2.1.4.- Instancias
2.1.5.- Expedientes de acción veciñal
2.1.6.- Libro copiador de correspondencia
2.1.7.- Libro rexistro de certificacións
2.1.8.- Libro rexistro de instancias

Conditions of access and use area

Conditions governing access

Conditions governing reproduction

Language of material

Script of material

Language and script notes

Physical characteristics and technical requirements

Finding aids

Allied materials area

Existence and location of originals

Existence and location of copies

Related units of description

Related descriptions

Notes area

Alternative identifier(s)

Access points

Subject access points

Place access points

Name access points

Genre access points

Description control area

Description identifier

Institution identifier

DEPO24600009206

Rules and/or conventions used

General International Standard Archival Description, Second Edition, ISAD (G).
Norma Galega de Descrición Arquivística (NOGADA)

Status

Level of detail

Dates of creation revision deletion

Maio de 2010

Language(s)

Script(s)

Sources

Archivist's note

Descrición realizada polo persoal técnico do Arquivo da Deputación Provincial de Pontevedra e colaboradores

Accession area

Related subjects

Related people and organizations

Related genres

Related places