1ª División de Sección 2 - REXISTRO

Identity area

Reference code

ES.GA.36045.AM.RED.1-2-2

Title

REXISTRO

Date(s)

  • 1914-2015 (Creation)
  • 1914 - 2020-03-27 (Accumulation)

Level of description

1ª División de Sección

Extent and medium

143 unidades de instalación con 213 agrupacións documentais en soporte papel na súa totalidade

Context area

Archival history

Immediate source of acquisition or transfer

Content and structure area

Scope and content

O control dos documentos que se recibían ou se envían a persoas físicas ou xurídicas e a outras institucións exerceuse durante o Antigo Réxime dende a escribanía o a secretaría xeral mediante a redacción de diversos rexistros. A aparición do rexistro xeral como oficina propia con persoalidade e funcións definidas está ligada a transformación administrativa iniciada en 1837 e plasmada en 1872, desenvolta especialmente na lei de bases de 1899 e todas as que lle seguen especialmente o regulamento de organización de 1952 e 1986.

Esta actividade xera as seguintes series documentais:

2.2.1.- Libro rexistro de expedientes
Rexistro para anotar os expedientes tramitados no concello, e no seu caso, o fluxo administrativo dos mesmos.

2.2.2.- Libro rexistro de entrada de documentos
Documento de rexistros no que se asenta todo escrito ou documentación oficial que se presente o reciba na entidade local, cos datos identificativos de procedencia, número de orde, data de entrada, resumo do documento e tramitación cursada. A partires de 1982 comeza a realizarse informaticamente, antes sempre en libro encadernado.

2.2.3.- Libro rexistro de saída de documentos
Relación que garante a constancia da saída dos documentos que foron despachados definitivamente polo concello, con datos de destinatario, data, e resumo do documento. A partires de 1982 comeza a realizarse informaticamente, antes sempre en libro encadernado.

2.2.4.- Libro rexistro de anuncios no BOE
Rexistro de anuncios remitidos para publicar en Boletíns Oficiais

2.2.5.- Rexistro de documentos
Serie creada nalgúns arquivos para recoller aqueles documentos orixinais enviados ou recibidos (copia dos propios documentos de saída e fotocopia dos de entrada), ordenados por número de orde.

2.2.6.- Portelo único
Documentación producida neste servizo que permite aos cidadáns presentar nas oficinas do concello a documentación administrativa dirixida á Xunta de Galicia e outras institucións da Comunidade Autónoma. As funcións que comprende son:

  • Rexistro xeral de escritos, solicitudes ou comunicacións dirixidas a calquera órgano da Administración Autonómica de Galicia.
  • Información xeral da Administración Autonómica de Galicia.
  • Información particular sobre aqueles expedientes administrativos tramitados por instancia de parte ante a Administración Autonómica de Galicia, nos que o solicitante sexa o interesado.
  • Acceso ao rexistro xeral de contratistas da Comunidade Autónoma.
    Ademais aparecen máis, ocasionalmente, outros rexistros para temas ou asuntos concretos, debidamente identificados na súa denominación:

2.2.7.- Libro rexistro de poderes e autorizacións
Rexistro de poderes e autorizacións.

2.2.8.- Libro rexistro de notificacións
Rexistro de notificacións.

2.2.9.- Libro rexistro de comunicacións
Rexistro de comunicacións.

2.2.10.- Libro copiador de oficios
Rexistro de oficios.

2.2.11.- Libro rexistro de disposicións
Rexistro de disposicións.

2.2.12.- Libro rexistro de xiros
Rexistro de xiros.

2.2.13.- Libro rexistro de telegramas
Rexistro de telegramas.

Appraisal, destruction and scheduling

Accruals

System of arrangement

Esta 1ª división de sección, REXISTRO, está organizada nas seguintes series documentais:

2.- ADMINISTRACIÓN:

2.2.- REXISTRO:

2.2.1.- Libro rexistro de expedientes
2.2.2.- Libro rexistro de entrada de documentos
2.2.3.- Libro rexistro de saída de documentos
2.2.4.- Libro rexistro de anuncios no BOE
2.2.5.- Rexistro de documentos
2.2.6.- Portelo único
2.2.7.- Libro rexistro de poderes e autorizacións
2.2.8.- Libro rexistro de notificacións
2.2.9.- Libro rexistro de comunicacións
2.2.10.- Libro copiador de oficios
2.2.11.- Libro rexistro de disposicións
2.2.12.- Libro rexistro de xiros
2.2.13.- Libro rexistro de telegramas

Conditions of access and use area

Conditions governing access

Conditions governing reproduction

Language of material

Script of material

Language and script notes

Physical characteristics and technical requirements

Finding aids

Allied materials area

Existence and location of originals

Existence and location of copies

Related units of description

Related descriptions

Notes area

Alternative identifier(s)

Access points

Subject access points

Place access points

Name access points

Genre access points

Description control area

Description identifier

Institution identifier

DEPO24600009617

Rules and/or conventions used

General International Standard Archival Description, Second Edition, ISAD (G).
Norma Galega de Descrición Arquivística (NOGADA)

Status

Level of detail

Dates of creation revision deletion

Maio de 2010

Language(s)

Script(s)

Sources

Archivist's note

Descrición realizada polo persoal técnico do Arquivo da Deputación Provincial de Pontevedra e colaboradores

Accession area

Related people and organizations

Related genres

Related places