- FondoES.GA.36045.AM.RED.1 - CONCELLO DE REDONDELA
- 2 - ADMINISTRACIÓN
- 7 - ARQUIVO
- Serie1 - Expedientes do arquivo
- 2 más...
- Unidad documental compuesta7.116/2 - Solicitudes e peticións de información e documentación ao Arquivo Municipal (2005-2006)
- Unidad documental compuesta7.116/1 - Expediente de requirimento do Departamento de Tesouraría para baixar documentación ao Arquivo municipal (1997)
- Unidad documental compuesta6.404/6 - Solicitude de ANABAD de información sobre arquivos municipais (1989)
- Unidad documental compuesta6.404/5 - Expediente de ordenación do Arquivo Municipal (1982)
- Unidad documental compuesta4.840/18 - Relacións de documentos que se pasan ao arquivo xeral (1994)
- Unidad documental compuesta2.719/18 - Solicitude do Consello da Cultura Galega de de información sobre a documentación existente no arquivo municipal que poida ser de interese para o fondo do Arquivo da Emigración (1996)
- Unidad documental compuesta2.719/17 - Estudos sobre arquivos (1990)
- Unidad documental compuesta2.719/16 - Solicitudes para acceder á documentación do arquivo (1993-1996)
- Unidad documental simple2.719/15 - Impreso para a realización da estatística internacional de arquivos (1992)
- 23 más...