Iniciar sesión
¿Estás registrado?
Correo electrónico
*
Contraseña
*
Iniciar sesión
Enlaces rápidos
Enlaces rápidos
Inicio
Acerca
Privacy Policy
Ayuda
Portapapeles
Portapapeles
Borrar selección
Ir al portapapeles
Load clipboard
Save clipboard
Navegar
Navegar
Descripción archivística
Registro de autoridad
Instituciones archivísticas
Funciones
Materias
Lugares
Objetos digitales
Búsqueda
Búsqueda
Búsqueda global
Busca
Arquivo municipal de Redondela
Búsqueda avanzada »
AtoM Concello de Redondela
Arquivo municipal de Redondela
Fondos
Búsqueda rápida
Fondo
ES.GA.36045.AM.RED.1 - CONCELLO DE REDONDELA
1 - GOBERNO
2 - ALCALDE
Serie
1 - Correspondencia da Alcaldía
Unidad documental simple
6.765/34 - Oficio de remisión ao Faro de Vigo de escrito contestación ás manifestacións feitas por Manuel Montes Villar (1991)
Unidad documental simple
6.624/26 - Notificación ao concelleiro Xose Carlos Pazos Docampo sobre dilixencias informativas ao señor Tesoureiro (1983)
Unidad documental compuesta
6.624/25 - Expediente de remisión da certificación do acordo da Comisión Permanente do Concello de Campo Lameiro felicitando á Corporación polo Pedrón de Ouro (1983)
Unidad documental simple
6.624/24 - Rexistro de sinaturas de Alcaldes dos Municipios de España (1996)
Unidad documental simple
6.624/23 - Informe da Federación Galega de Municipios sobre o cambio de dirección da súa sede (1996)
40 más...
Informes
Oficio de remisión ao Faro de Vigo de escrito contestación ás manifestacións feitas por Manuel Montes Villar (1991)
No hay informes relevantes para este ítem
Cancelar