Amosando 85 resultados

Descrición arquivística
Certificación
Previsualización da impresión Ver:

Certificación do inventario e rexistro de bens municipais e documentación dos montes veciñais en mancomún de Cesantes (1992)

Certificación de inventario e rexistro de bens municipais e documentación dos montes situados na parroquia de Cesantes expedida a solicitude do presidente da Xunta Provisoria de montes veciñais en mancomún da parroquia de Cesantes.

Solicitude do Xulgado de 1ª Instancia dunha copia autenticada da Certificación arriba mencionada dos Montes da Parroquia de Cesantes "Cabaleiro" e "Da Mina". Data 2.03.2006.

Certificacións

Documentos que acreditan actos o situacións de carácter administrativo cuxo destinatario é unha persoa, órgano ou entidade e que pretende a produción de efectos nun procedemento administrativo ou no marco das relación xurídicas privadas. O termo certificación utilizase para as acreditacións emitidas polo secretario dun órgano colexiado sobre acordos adoptados por este.

Resultados 1 a 10 de 85