Amosando 16 resultados

Descrición arquivística
Editorial Grafos
Previsualización da impresión Ver:

Tarxeta postal de vista da Ensenada de San Simón

LUIS BORINES 055 e LUIS BORINES 055-2

9x14 cm. Fototipia en b/n. Editada pola editorial Grafos de Madrid.
Postal invidual ou solta co número "1. Vigo. Lazareto de San Simón" escrita pero non necesariamente cirulada.

Nela aparece unha vista parcial e próxima da Illa de San Simón no momento en que funcionaba coma Lazareto (Recinto sanitario adicado á observación e tratamiento de desinfección de persoas que chegando por vía marítima, podían ser portadoras dunha enfermedad contagiosa) do 1842 ó 1923.
Estaría sacada dende a Illa de Santo Antón, o chamado Lazareto sucio con marea moi baixa.

No seu reverso aparece o texto en inglés (que se repite exactamente igual no reverso da LUIS BORINES 054) que transcrito e traducido di:

"To my ¿? Darling Eth: with fondes love. From Alf. XXXX (kisses)", traducido: para o meu ?¿ querido Eth: con fondo amor. De Alf xxx (bicos)".

A Editorial Grafos de Madrid comezou a edición de tarxetas postais no inicio dos anos 20 do século pasado, producindo unha gran cantidade de postais de toda España con distintas reproduccións dos mesmos clichés en diferentes edicións, con moitas tintadas distintas e variantes nos reversos e nas descripcións.

Recollemos os comentarios do escritor Juan Antonio Fernández Rivero, na súa publicación de tarxetas postais "Desde Málaga. Recuerdos..." que transcrito di: "Dice que fue una de las casa más activas en la edición de postales a nivel nacional, tanto de ediciones propias como en ediciones de encargo para empresas o instituciones. La clasificación de las postales es muy difícil por la gran confusión de colores, numeraciones, ediciones de encargo, etc.".

Aínda que editou tarxetas de xeito individual, a maior parte foi en álbumes ou caderniños postais que contiñan entre 20 ou 30 tarxetas. Nas súas portadas aparecían os datos do editor, o nome e número da serie e nalgúns casos, o nome do fotógrafo.

Nos álbumes as postais atopábanse unidas en forma de acordeón e era preciso cortalas para separalas.
No caso dos caderniños en forma de libriños, as tarxetas atopánbanse montadas unha detrás de outra co lateral esquerdo dentado para facilitar a separación. Nalgunhas tarxetas aínda se miran os restos das perforacións.
As edicións máis coidadas incorporaban láminas de "papel cebolla" como separador entre unha tarxeta e a seguinte.

Como "Recuerdos de Vigo" editáronse ata 5 series de 10 tarxetas cada unha en distintos tonos (sepia, azul, branco e negro, verde) e nelas aparecen as postais de Redondela, Lazareto de San Simón e varias vistas da enseada.

Fotógrafo/a descoñecido/a.

Tarxeta postal de vista da Ensenada de San Simón

LUIS BORINES 054 e LUIS BORINES 054-2

9x14 cm. Fototipia en b/n. Editada pola editorial Grafos de Madrid.
Postal invidual ou solta co número "9. Vigo. Lazareto de San Simón" escrita pero non necesariamente cirulada.

Nela aparece unha vista da ría de Vigo dende Soutoxusto. Na imaxe, as Illas de San Simón en Santo Antonio no momento en que funcionaba coma Lazareto (Recinto sanitario adicado á observación e tratamiento de desinfección de persoas que chegando por vía marítima, podían ser portadoras dunha enfermedad contagiosa) do 1842 ó 1923.

Obsérvase ademáis a vía do tren paralela ó mar e o viaducto sobre arcos de medio punto ubicado hoxe en día en Soutoxusto O Viso.

No seu reverso aparece o texto en inglés (que se repite exactamente igual no reverso da LUIS BORINES 055) que transcrito e traducido di:

"To my ¿? Darling Eth: with fondes love. From Alf. XXXX (kisses)", traducido: para o meu ?¿ querido Eth: con fondo amor. De Alf xxx (bicos)".

A Editorial Grafos de Madrid comezou a edición de tarxetas postais no inicio dos anos 20 do século pasado, producindo unha gran cantidade de postais de toda España con distintas reproduccións dos mesmos clichés en diferentes edicións, con moitas tintadas distintas e variantes nos reversos e nas descripcións.

Recollemos os comentarios do escritor Juan Antonio Fernández Rivero, na súa publicación de tarxetas postais "Desde Málaga. Recuerdos..." que transcrito di: "Dice que fue una de las casa más activas en la edición de postales a nivel nacional, tanto de ediciones propias como en ediciones de encargo para empresas o instituciones. La clasificación de las postales es muy difícil por la gran confusión de colores, numeraciones, ediciones de encargo, etc.".

Aínda que editou tarxetas de xeito individual, a maior parte foi en álbumes ou caderniños postais que contiñan entre 20 ou 30 tarxetas. Nas súas portadas aparecían os datos do editor, o nome e número da serie e nalgúns casos, o nome do fotógrafo.

Nos álbumes as postais atopábanse unidas en forma de acordeón e era preciso cortalas para separalas.
No caso dos caderniños en forma de libriños, as tarxetas atopánbanse montadas unha detrás de outra co lateral esquerdo dentado para facilitar a separación. Nalgunhas tarxetas aínda se miran os restos das perforacións.
As edicións máis coidadas incorporaban láminas de "papel cebolla" como separador entre unha tarxeta e a seguinte.

Como "Recuerdos de Vigo" editáronse ata 5 series de 10 tarxetas cada unha en distintos tonos (sepia, azul, branco e negro, verde) e nelas aparecen as postais de Redondela, Lazareto de San Simón e varias vistas da enseada.

Fotógrafo/a descoñecido/a.

Tarxeta postal de vista da Ensenada de San Simón

LUIS BORINES 050 e LUIS BORINES 050-2

9x14 cm. Fototipia b/n. Editada pola editorial Grafos de Madrid.
Edición individual ou solta co número "17. Vigo. Ensenada de San Simón" sen circular.

Nela aparece unha vista da ría de Vigo dende Soutoxusto. Na imaxe, as Illas de San Simón en Santo Antonio no momento en que funcionaba coma Lazareto (Recinto sanitario adicado á observación e tratamiento de desinfección de persoas que chegando por vía marítima, podían ser portadoras dunha enfermedad contagiosa) do 1842 ó 1923.

Obsérvase ademáis a vía do tren paralela ó mar e o viaducto sobre arcos de medio punto ubicado hoxe en día en Soutoxusto O Viso.

A Editorial Grafos de Madrid comezou a edición de tarxetas postais no inicio dos anos 20 do século pasado, producindo unha gran cantidade de postais de toda España con distintas reproduccións dos mesmos clichés en diferentes edicións, con moitas tintadas distintas e variantes nos reversos e nas descripcións.

Recollemos os comentarios do escritor Juan Antonio Fernández Rivero, na súa publicación de tarxetas postais "Desde Málaga. Recuerdos..." que transcrito di: "Dice que fue una de las casa más activas en la edición de postales a nivel nacional, tanto de ediciones propias como en ediciones de encargo para empresas o instituciones. La clasificación de las postales es muy difícil por la gran confusión de colores, numeraciones, ediciones de encargo, etc.".

Aínda que editou tarxetas de xeito individual, a maior parte foi en álbumes ou caderniños postais que contiñan entre 20 ou 30 tarxetas. Nas súas portadas aparecían os datos do editor, o nome e número da serie e nalgúns casos, o nome do fotógrafo.

Nos álbumes as postais atopábanse unidas en forma de acordeón e era preciso cortalas para separalas.
No caso dos caderniños en forma de libriños, as tarxetas atopánbanse montadas unha detrás de outra co lateral esquerdo dentado para facilitar a separación. Nalgunhas tarxetas aínda se miran os restos das perforacións.
As edicións máis coidadas incorporaban láminas de "papel cebolla" como separador entre unha tarxeta e a seguinte.

Como "Recuerdos de Vigo" editáronse ata 5 series de 10 tarxetas cada unha en distintos tonos (sepia, azul, branco e negro, verde) e nelas aparecen as postais de Redondela, Lazareto de San Simón e varias vistas da enseada.

Fotógrafo/a descoñecido/a.

Tarxeta postal de vista da Ensenada de San Simón

LUIS BORINES 051 e LUIS BORINES 051-2

9x14 cm. Fototipia b/n. Editada pola editorial Grafos de Madrid.
Edición individual ou solta co número "34. Vigo. Ensenada de San Simón" circulada.

Nela aparece unha vista da ría de Vigo dende Soutoxusto. Na imaxe, as Illas de San Simón en Santo Antonio no momento en que funcionaba coma Lazareto (Recinto sanitario adicado á observación e tratamiento de desinfección de persoas que chegando por vía marítima, podían ser portadoras dunha enfermedad contagiosa) do 1842 ó 1923.

Obsérvase ademáis a vía do tren paralela ó mar e o viaducto sobre arcos de medio punto ubicado hoxe en día en Soutoxusto O Viso.

Cicrulada o 28 de Marzo do 1927 de Vigo a Madrid a Señorita Elvira Ucha, rúa Alfonso XII nº 56, 5º centro Madrid. O texto transcrito di:

"Querida Elvirita: Ya veo que lo estás pasando muy bien con tus buenas amigas, sientiéndo mucho la desgracia de las de Aranda tan inesperada. Hasta muy pronto y con recuerdo de mamá un abrazo de Maruja".

A Editorial Grafos de Madrid comezou a edición de tarxetas postais no inicio dos anos 20 do século pasado, producindo unha gran cantidade de postais de toda España con distintas reproduccións dos mesmos clichés en diferentes edicións, con moitas tintadas distintas e variantes nos reversos e nas descripcións.

Recollemos os comentarios do escritor Juan Antonio Fernández Rivero, na súa publicación de tarxetas postais "Desde Málaga. Recuerdos..." que transcrito di: "Dice que fue una de las casa más activas en la edición de postales a nivel nacional, tanto de ediciones propias como en ediciones de encargo para empresas o instituciones. La clasificación de las postales es muy difícil por la gran confusión de colores, numeraciones, ediciones de encargo, etc.".

Aínda que editou tarxetas de xeito individual, a maior parte foi en álbumes ou caderniños postais que contiñan entre 20 ou 30 tarxetas. Nas súas portadas aparecían os datos do editor, o nome e número da serie e nalgúns casos, o nome do fotógrafo.

Nos álbumes as postais atopábanse unidas en forma de acordeón e era preciso cortalas para separalas.
No caso dos caderniños en forma de libriños, as tarxetas atopánbanse montadas unha detrás de outra co lateral esquerdo dentado para facilitar a separación. Nalgunhas tarxetas aínda se miran os restos das perforacións.
As edicións máis coidadas incorporaban láminas de "papel cebolla" como separador entre unha tarxeta e a seguinte.

Como "Recuerdos de Vigo" editáronse ata 5 series de 10 tarxetas cada unha en distintos tonos (sepia, azul, branco e negro, verde) e nelas aparecen as postais de Redondela, Lazareto de San Simón e varias vistas da enseada.

Fotógrafo/a descoñecido/a.

Tarxeta postal de vista da Ensenada de San Simón

LUIS BORINES 052 e LUIS BORINES 052-2

9x14 cm. Fototipia en azul. Editada pola editorial Grafos de Madrid.
Formou parte dun caderniño postal "Recuerdos de Vigo" co número "34. Vigo. Ensenada de San Simón" sen circular.

Nela aparece unha vista da ría de Vigo dende Soutoxusto. Na imaxe, as Illas de San Simón en Santo Antonio no momento en que funcionaba coma Lazareto (Recinto sanitario adicado á observación e tratamiento de desinfección de persoas que chegando por vía marítima, podían ser portadoras dunha enfermedad contagiosa) do 1842 ó 1923.

Obsérvase ademáis a vía do tren paralela ó mar e o viaducto sobre arcos de medio punto ubicado hoxe en día en Soutoxusto O Viso.

A Editorial Grafos de Madrid comezou a edición de tarxetas postais no inicio dos anos 20 do século pasado, producindo unha gran cantidade de postais de toda España con distintas reproduccións dos mesmos clichés en diferentes edicións, con moitas tintadas distintas e variantes nos reversos e nas descripcións.

Recollemos os comentarios do escritor Juan Antonio Fernández Rivero, na súa publicación de tarxetas postais "Desde Málaga. Recuerdos..." que transcrito di: "Dice que fue una de las casa más activas en la edición de postales a nivel nacional, tanto de ediciones propias como en ediciones de encargo para empresas o instituciones. La clasificación de las postales es muy difícil por la gran confusión de colores, numeraciones, ediciones de encargo, etc.".

Aínda que editou tarxetas de xeito individual, a maior parte foi en álbumes ou caderniños postais que contiñan entre 20 ou 30 tarxetas. Nas súas portadas aparecían os datos do editor, o nome e número da serie e nalgúns casos, o nome do fotógrafo.

Nos álbumes as postais atopábanse unidas en forma de acordeón e era preciso cortalas para separalas.
No caso dos caderniños en forma de libriños, as tarxetas atopánbanse montadas unha detrás de outra co lateral esquerdo dentado para facilitar a separación. Nalgunhas tarxetas aínda se miran os restos das perforacións.
As edicións máis coidadas incorporaban láminas de "papel cebolla" como separador entre unha tarxeta e a seguinte.

Como "Recuerdos de Vigo" editáronse ata 5 series de 10 tarxetas cada unha en distintos tonos (sepia, azul, branco e negro, verde) e nelas aparecen as postais de Redondela, Lazareto de San Simón e varias vistas da enseada.

Fotógrafo/a descoñecido/a.

Tarxeta postal de vista da Ensenada de San Simón

LUIS BORINES 052 e LUIS BORINES 052-2

9x14 cm. Fototipia en sepia. Editada pola editorial Grafos de Madrid.
Formou parte dun caderniño postal "Recuerdos de Vigo" co número "34. Vigo. Ensenada de San Simón" sen circular.

Nela aparece unha vista da ría de Vigo dende Soutoxusto. Na imaxe, as Illas de San Simón en Santo Antonio no momento en que funcionaba coma Lazareto (Recinto sanitario adicado á observación e tratamiento de desinfección de persoas que chegando por vía marítima, podían ser portadoras dunha enfermedad contagiosa) do 1842 ó 1923.

Obsérvase ademáis a vía do tren paralela ó mar e o viaducto sobre arcos de medio punto ubicado hoxe en día en Soutoxusto O Viso.

A Editorial Grafos de Madrid comezou a edición de tarxetas postais no inicio dos anos 20 do século pasado, producindo unha gran cantidade de postais de toda España con distintas reproduccións dos mesmos clichés en diferentes edicións, con moitas tintadas distintas e variantes nos reversos e nas descripcións.

Recollemos os comentarios do escritor Juan Antonio Fernández Rivero, na súa publicación de tarxetas postais "Desde Málaga. Recuerdos..." que transcrito di: "Dice que fue una de las casa más activas en la edición de postales a nivel nacional, tanto de ediciones propias como en ediciones de encargo para empresas o instituciones. La clasificación de las postales es muy difícil por la gran confusión de colores, numeraciones, ediciones de encargo, etc.".

Aínda que editou tarxetas de xeito individual, a maior parte foi en álbumes ou caderniños postais que contiñan entre 20 ou 30 tarxetas. Nas súas portadas aparecían os datos do editor, o nome e número da serie e nalgúns casos, o nome do fotógrafo.

Nos álbumes as postais atopábanse unidas en forma de acordeón e era preciso cortalas para separalas.
No caso dos caderniños en forma de libriños, as tarxetas atopánbanse montadas unha detrás de outra co lateral esquerdo dentado para facilitar a separación. Nalgunhas tarxetas aínda se miran os restos das perforacións.
As edicións máis coidadas incorporaban láminas de "papel cebolla" como separador entre unha tarxeta e a seguinte.

Como "Recuerdos de Vigo" editáronse ata 5 series de 10 tarxetas cada unha en distintos tonos (sepia, azul, branco e negro, verde) e nelas aparecen as postais de Redondela, Lazareto de San Simón e varias vistas da enseada.

Fotógrafo/a descoñecido/a.

Tarxeta postal de vista da Ensenada de San Simón

LUIS BORINES 056 e LUIS BORINES 056-2

9x14 cm. Fototipia en azul. Editada pola editorial Grafos de Madrid.
Postal que debeu formar parte dun caderniño postal "Recuerdo de Vigo" número "52. Vigo. Chapela y Rande" escrita pero non necesariamente cirulada.

Nela aparece unha vista da ría de Vigo co estreito de Rande (sen ponte) e coa presenza no mar de 3 buques e un beleiro probablemente auxiliar dos buques.

As embarcacións ancoradas na ría ben puideran tratarse de vellos acorazados alemáns da 1ª guerra mundial, pois, tal e coma aparece na prensa do momento, estiveron de visita en Vigo no mes de Xuño do 1926.

A Editorial Grafos de Madrid comezou a edición de tarxetas postais no inicio dos anos 20 do século pasado, producindo unha gran cantidade de postais de toda España con distintas reproduccións dos mesmos clichés en diferentes edicións, con moitas tintadas distintas e variantes nos reversos e nas descripcións.

Recollemos os comentarios do escritor Juan Antonio Fernández Rivero, na súa publicación de tarxetas postais "Desde Málaga. Recuerdos..." que transcrito di: "Dice que fue una de las casa más activas en la edición de postales a nivel nacional, tanto de ediciones propias como en ediciones de encargo para empresas o instituciones. La clasificación de las postales es muy difícil por la gran confusión de colores, numeraciones, ediciones de encargo, etc.".

Aínda que editou tarxetas de xeito individual, a maior parte foi en álbumes ou caderniños postais que contiñan entre 20 ou 30 tarxetas. Nas súas portadas aparecían os datos do editor, o nome e número da serie e nalgúns casos, o nome do fotógrafo.

Nos álbumes as postais atopábanse unidas en forma de acordeón e era preciso cortalas para separalas.
No caso dos caderniños en forma de libriños, as tarxetas atopánbanse montadas unha detrás de outra co lateral esquerdo dentado para facilitar a separación. Nalgunhas tarxetas aínda se miran os restos das perforacións.
As edicións máis coidadas incorporaban láminas de "papel cebolla" como separador entre unha tarxeta e a seguinte.

Como "Recuerdos de Vigo" editáronse ata 5 series de 10 tarxetas cada unha en distintos tonos (sepia, azul, branco e negro, verde) e nelas aparecen as postais de Redondela, Lazareto de San Simón e varias vistas da enseada.

Fotógrafo/a descoñecido/a.

Tarxeta postal de vista da Etea e Chapela

LUIS BORINES 058 e LUIS BORINES 058-2

9x14 cm. Fototipia en azul. Editada pola editorial Grafos de Madrid.
Postal individual co número "24. Alrededores de Vigo. Base Naval y Chapela" circulada.

Aparece unha vista antiga da actual Etea en Teis e, de fondo, a parroquia de Chapela, de Redondela. Probablemente sacada dende o monte da Guía.

Circulada de Vigo a Barcelona no 3 de setembro do 1926 e dirixida a Rosario P. de Streitberger na rúa berlín nº 19, Barcelona. Transcrita di:

"Vigo 3/9/26. Queridísima mamíta: momentos antes de embarcar recibe nuestro inconmensurable amor y muchos besos para que los repartas tambien. Tus fieles hijitos Germán y Susana"

A Editorial Grafos de Madrid comezou a edición de tarxetas postais no inicio dos anos 20 do século pasado, producindo unha gran cantidade de postais de toda España con distintas reproduccións dos mesmos clichés en diferentes edicións, con moitas tintadas distintas e variantes nos reversos e nas descripcións.

Recollemos os comentarios do escritor Juan Antonio Fernández Rivero, na súa publicación de tarxetas postais "Desde Málaga. Recuerdos..." que transcrito di: "Dice que fue una de las casa más activas en la edición de postales a nivel nacional, tanto de ediciones propias como en ediciones de encargo para empresas o instituciones. La clasificación de las postales es muy difícil por la gran confusión de colores, numeraciones, ediciones de encargo, etc.".

Aínda que editou tarxetas de xeito individual, a maior parte foi en álbumes ou caderniños postais que contiñan entre 20 ou 30 tarxetas. Nas súas portadas aparecían os datos do editor, o nome e número da serie e nalgúns casos, o nome do fotógrafo.

Nos álbumes as postais atopábanse unidas en forma de acordeón e era preciso cortalas para separalas.
No caso dos caderniños en forma de libriños, as tarxetas atopánbanse montadas unha detrás de outra co lateral esquerdo dentado para facilitar a separación. Nalgunhas tarxetas aínda se miran os restos das perforacións.
As edicións máis coidadas incorporaban láminas de "papel cebolla" como separador entre unha tarxeta e a seguinte.

Como "Recuerdos de Vigo" editáronse ata 5 series de 10 tarxetas cada unha en distintos tonos (sepia, azul, branco e negro, verde) e nelas aparecen as postais de Redondela, Lazareto de San Simón e varias vistas da enseada.

Fotógrafo/a descoñecido/a.

Tarxeta postal de vista da Etea e Chapela

LUIS BORINES 057 e LUIS BORINES 057-2

9x14 cm. Fototipia en azul. Editada pola editorial Grafos de Madrid.
Postal que debeu formar parte dun caderniño postal "Recuerdo de Vigo" número "24. Alrededores de Vigo. Base Naval y Chapela" no circulada. Nela aprécianse resto do troquelado para facilitar a súa separación do caderniño.

Aparece unha vista antiga da actual Etea en Teis e, de fondo, a parroquia de Chapela, de Redondela. Probablemente sacada dende o monte da Guía.

A Editorial Grafos de Madrid comezou a edición de tarxetas postais no inicio dos anos 20 do século pasado, producindo unha gran cantidade de postais de toda España con distintas reproduccións dos mesmos clichés en diferentes edicións, con moitas tintadas distintas e variantes nos reversos e nas descripcións.

Recollemos os comentarios do escritor Juan Antonio Fernández Rivero, na súa publicación de tarxetas postais "Desde Málaga. Recuerdos..." que transcrito di: "Dice que fue una de las casa más activas en la edición de postales a nivel nacional, tanto de ediciones propias como en ediciones de encargo para empresas o instituciones. La clasificación de las postales es muy difícil por la gran confusión de colores, numeraciones, ediciones de encargo, etc.".

Aínda que editou tarxetas de xeito individual, a maior parte foi en álbumes ou caderniños postais que contiñan entre 20 ou 30 tarxetas. Nas súas portadas aparecían os datos do editor, o nome e número da serie e nalgúns casos, o nome do fotógrafo.

Nos álbumes as postais atopábanse unidas en forma de acordeón e era preciso cortalas para separalas.
No caso dos caderniños en forma de libriños, as tarxetas atopánbanse montadas unha detrás de outra co lateral esquerdo dentado para facilitar a separación. Nalgunhas tarxetas aínda se miran os restos das perforacións.
As edicións máis coidadas incorporaban láminas de "papel cebolla" como separador entre unha tarxeta e a seguinte.

Como "Recuerdos de Vigo" editáronse ata 5 series de 10 tarxetas cada unha en distintos tonos (sepia, azul, branco e negro, verde) e nelas aparecen as postais de Redondela, Lazareto de San Simón e varias vistas da enseada.

Fotógrafo/a descoñecido/a.

Tarxeta postal de vista de Illa de San Simón

LUIS BORINES 048 e LUIS BORINES 048-2

9x14 cm. Fototipia sepia sen circular. Editada pola editorial Grafos de Madrid.
Formou parte do caderniño postal "Recuerdos de Vigo" co número "48. Vigo. Lazareto de San Simón".

Nela aparece unha vista do da ría de Vigo dende Cesantes ou Soutoxusto. No centro da imaxe, as Illas de San Simón en Santo Antonio no momento en que funcionaba coma Lazareto (Recinto sanitario adicado á observación e tratamiento de desinfección de persoas que chegando por vía marítima, podían ser portadoras dunha enfermedad contagiosa) do 1842 ó 1923.

A Editorial Grafos de Madrid comezou a edición de tarxetas postais no inicio dos anos 20 do século pasado, producindo unha gran cantidade de postais de toda España con distintas reproduccións dos mesmos clichés en diferentes edicións, con moitas tintadas distintas e variantes nos reversos e nas descripcións.

Recollemos os comentarios do escritor Juan Antonio Fernández Rivero, na súa publicación de tarxetas postais "Desde Málaga. Recuerdos..." que transcrito di: "Dice que fue una de las casa más activas en la edición de postales a nivel nacional, tanto de ediciones propias como en ediciones de encargo para empresas o instituciones. La clasificación de las postales es muy difícil por la gran confusión de colores, numeraciones, ediciones de encargo, etc.".

Aínda que editou tarxetas de xeito individual, a maior parte foi en álbumes ou caderniños postais que contiñan entre 20 ou 30 tarxetas. Nas súas portadas aparecían os datos do editor, o nome e número da serie e nalgúns casos, o nome do fotógrafo.

Nos álbumes as postais atopábanse unidas en forma de acordeón e era preciso cortalas para separalas.
No caso dos caderniños en forma de libriños, as tarxetas atopánbanse montadas unha detrás de outra co lateral esquerdo dentado para facilitar a separación. Nalgunhas tarxetas aínda se miran os restos das perforacións.
As edicións máis coidadas incorporaban láminas de "papel cebolla" como separador entre unha tarxeta e a seguinte.

Como "Recuerdos de Vigo" editáronse ata 5 series de 10 tarxetas cada unha en distintos tonos (sepia, azul, branco e negro, verde) e nelas aparecen as postais de Redondela, Lazareto de San Simón e varias vistas da enseada.

Fotógrafo/a descoñecido/a.

Resultados 1 a 10 de 16