Identity area
Reference code
Title
Date(s)
- 1943-2003 (Creation)
Level of description
Series
Extent and medium
4 unidades de instalación con 4 agrupacións documentais en soporte papel na súa totalidade
Context area
Repository
Archival history
Immediate source of acquisition or transfer
Content and structure area
Scope and content
Agrupación de series que recollen a documentación relacionada coa figura do alcalde en calidade de representante da administración central no seu territorio: sancións gobernativas, apercibimentos, achados de bens, permisos de armas, cédulas persoais, lotarías, comparecencias...
Destacan os relacionados cos gardas xurados ou vixiantes: expediente polo que o Alcalde como delegado gobernativo nomea a unha persoa encargada da custodia dos bens particulares mediante proposta do propietario dos mesmos.
Appraisal, destruction and scheduling
Accruals
System of arrangement
Conditions of access and use area
Conditions governing access
Conditions governing reproduction
Language of material
Script of material
Language and script notes
Physical characteristics and technical requirements
Finding aids
Allied materials area
Existence and location of originals
Existence and location of copies
Related units of description
Notes area
Alternative identifier(s)
Access points
Subject access points
Place access points
Name access points
Genre access points
Description control area
Description identifier
Institution identifier
Rules and/or conventions used
General International Standard Archival Description, Second Edition, ISAD (G).
Norma Galega de Descrición Arquivística (NOGADA)
Status
Level of detail
Dates of creation revision deletion
Maio de 2010
Language(s)
Script(s)
Sources
Archivist's note
Descrición realizada polo persoal técnico do Arquivo da Deputación Provincial de Pontevedra e colaboradores