Iniciar sesión
¿Estás registrado?
Correo electrónico
*
Contraseña
*
Iniciar sesión
Enlaces rápidos
Enlaces rápidos
Inicio
Acerca
Privacy Policy
Ayuda
Portapapeles
Portapapeles
Borrar selección
Ir al portapapeles
Load clipboard
Save clipboard
Navegar
Navegar
Descripción archivística
Registro de autoridad
Instituciones archivísticas
Funciones
Materias
Lugares
Objetos digitales
Búsqueda
Búsqueda
Búsqueda global
Busca
Arquivo municipal de Redondela
Búsqueda avanzada »
AtoM Concello de Redondela
Arquivo municipal de Redondela
Fondos
Búsqueda rápida
Fondo
ES.GA.36045.AM.RED.1 - CONCELLO DE REDONDELA
2 - ADMINISTRACIÓN
3 - PATRIMONIO
Serie
2 - Expedientes de arrendamentos
Unidad documental compuesta
6.811/3 - Expediente de alugueiro dunha aplicación informática para a tramitación de procedementos administrativos (2003)
Unidad documental compuesta
6.811/2 - Expediente de alugueiro dunha máquina fotocopiadora para biblioteca pública (2003)
Unidad documental compuesta
5.565/2 - Expediente de arrendamento dun camión con destino ao servizo eléctrico municipal (2002)
Unidad documental compuesta
5.565/1 - Expediente de arrendamento dun camión con destino ao servizo eléctrico municipal (2002)
Unidad documental compuesta
3.110/1 - Expediente de arrendamento do local dos xulgados (1992)
Unidad documental compuesta
3.093/1 - Expediente de arrendamentos relativos ao ambulatorio de Chapela (1986)
15 más...
Informes
Expediente de alugueiro dunha máquina fotocopiadora para biblioteca pública (2003)
No hay informes relevantes para este ítem
Cancelar