Correspondencia de educación (1996)
- ES.GA.36045.AM.RED.1-2-1-3-4.939/4
- Unidad documental compuesta
- 1996
Parte deCONCELLO DE REDONDELA
Correspondencia de asuntos relativos ao ensino
6 resultados directamente relacionados Excluir términos relacionados
Correspondencia de educación (1996)
Parte deCONCELLO DE REDONDELA
Correspondencia de asuntos relativos ao ensino
Expediente de sesión da Comisión Informativa de Educación (24-07-1984)
Parte deCONCELLO DE REDONDELA
Acta da Comisión de Educación do 24 de xullo de 1984.
Expediente de sesión da Comisión Informativa de Ensino (07-09-1998)
Parte deCONCELLO DE REDONDELA
Comisión Informativa de Ensino.
7 de setembro de 1998.
Parte deCONCELLO DE REDONDELA
Falanxe Española Tradicionalista e das J.O.N.S.
Envía relación de mestras e lugares de ensino a efectos de serlles notificados, a través do Concello, as súas cialificacións.
Correspondencia de Educación (1955-1964)
Parte deCONCELLO DE REDONDELA
Correspondencia Educación
Parte deCONCELLO DE REDONDELA
Esta 1ª División de sección recolle a documentación xerada polos concellos a partir das súas competencias no ámbito da promoción da educación dos seus habitantes, función municipal que tralo remate do período franquista é exercida cunha actividade cada vez máis restrinxida, na maior parte dos casos, dado o papel preponderante reservado ás administracións autonómica e estatal no asunto.
3.8.1.- Xunta Municipal de Ensino:
Inclúe os Libro de actas de sesións da Xunta local de Ensino e as actas e expedientes de sesións da mesma.
3.8.2.- Expedientes de educación
Agrupación de series relacionadas coa actividade educativa e o mantemento dos centros escolares. Deste xeito, contamos cos expedientes de escolarización referidos á admisión e matriculación de alumnos nos respectivos centros de ensinanza;, censos de alumnos, partes ou libros de asistencia escolar, padróns de analfabetos, libros rexistros de mestres, ....
Por outra parte inclúe a documentación referida ós centros escolares: expedientes de creación, de reforma, de aluguer de escola ou casa de mestre, de traslado, de supresión e de peche de escolas, entre outros procesos que poden sufrir os centros escolares, coa conseguinte presenza da súa serie específica.
3.8.3.- Expedientes de persoal docente
Expedientes de persoal docente tramitados para moi diversos asuntos en relación ós mestres dos centros educativos tales como tomas de posesión e cese, traslados, provisións de casa habitación, concesión de licenzas e permisos, etc
3.8. 4.- Axudas de estudos
Aqueles expedientes instruídos coa finalidade de outorgar bolsas ou axudas de calquera natureza a estudantes para facilitar o desenvolvemento dos seus estudos ou a compra de libros de texto e material escolar.