Iniciar sesión
¿Estás registrado?
Correo electrónico
*
Contraseña
*
Iniciar sesión
Enlaces rápidos
Enlaces rápidos
Inicio
Acerca
Privacy Policy
Ayuda
Portapapeles
Portapapeles
Borrar selección
Ir al portapapeles
Load clipboard
Save clipboard
Navegar
Navegar
Descripción archivística
Registro de autoridad
Instituciones archivísticas
Funciones
Materias
Lugares
Objetos digitales
Búsqueda
Búsqueda
Búsqueda global
Busca
Arquivo municipal de Redondela
Búsqueda avanzada »
AtoM Concello de Redondela
Arquivo municipal de Redondela
Fondos
Búsqueda rápida
Fondo
ES.GA.36045.AM.RED.1 - CONCELLO DE REDONDELA
2 - ADMINISTRACIÓN
1 - SECRETARÍA
Serie
1 - Memorias. Informes
7 más...
Unidad documental simple
2.443/2 - Informe relativo ás obras de captación de augas nos montes de Vilar (1992)
Unidad documental compuesta
2.443/1 - Expediente de remisión de documentación solicitada polo Xulgado de Primeira Instancia de Vigo en relación ao expediente de A. Vaamonde, S.A. - Ideas Luminosas (1992)
Unidad documental compuesta
2.042/1 - Documentación sobre planificación e mecanización dos servizos municipais (1983-1984)
Unidad documental compuesta
1.586/7 - Memorias de Secretaría (1937-1987)
Unidad documental compuesta
1.586/3 - Documentación sobre creación de Padroádegos Municipais de Vivendas para Funcionarios e para a redacción dos seus estatutos (1962)
Informes
Documentación sobre creación de Padroádegos Municipais de Vivendas para Funcionarios e para a redacción dos seus estatutos (1962)
No hay informes relevantes para este ítem
Cancelar