Área de identidad
Código de referencia
Título
Fecha(s)
- 1911-2009 (Creation)
- 1911 - 2009 (Accumulation)
Nivel de descripción
2ª División de Sección
Volumen y soporte
51 unidades de instalación con 359 agrupacións documentais en soporte papel na súa totalidade
Área de contexto
Institución archivística
Historia archivística
Origen del ingreso o transferencia
Área de contenido y estructura
Alcance y contenido
Os expedientes desta división de sección derivan co carácter mutualista dos concellos respecto do seu persoal, para o cal teñen previsto un réxime de asistencia e cobertura socio-sanitaria, ben propio ou ben en colaboración con outras administracións. Neste ámbito ademais da axuda familiar e da concesión de bolsa, podemos atopar documentación relacionada coa Mutualidade nacional de previsión da Administración Local, coa Seguridade Social.
2.4.3.1.- Documentación da MUNPAL
A Mutualidade Nacional de Previsión da Administración Local foi creada pola Lei 11/1960, de 12 de maio de 1960, e suprimiuse polo Real Decreto en 1993. Nese período xestiona os dereitos pasivos dos traballadores locais, as súas xubilacións e pensións e o outros dereitos adquiridos polos traballadores na súa vida laboral.
2.4.3.2.- Documentación da Seguridade Social
O sistema de Seguridade Social configúrase a partir da Lei de Bases de 1963. Ten antecedentes dende 1900 coa Lei Dato, no ano 1908 creouse o Instituto Nacional de Previsión. Afecta ao persoal laboral e dende a supresión da MUNPAL e diversa medida a totalidade do persoal municipal, pasando a xestionar a asistencia sanitaria e as xubilacións e pensións.
2.4.3.3.- Asistencia sanitaria e farmacéutica
Receitas farmacéuticas e documentación relacionada coa asistencia sanitaria ao persoal municipal e as axudas derivadas dese concepto.
2.4.3.4.- Expedientes persoais de pasivos
Expedientes coa documentación relacionada con cada un dos traballadores que pasaron a condición de pasivos, logo do remate da súa vida laboral.
2.4.3.5.- Expedientes de pensións
Expedientes relacionados coa tramitación das pensións de xubilación do persoal municipal e dos seus familiares beneficarios, no caso das pensións de viudedade, orfandade etc.
2.4.3.6.- Nóminas de pasivos
Documentos relacionados cos pagamentos a persoal pasivo dos concellos, que serven de testemuña de abono de pensións e gratificacións recibidas
Valorización, destrucción y programación
Acumulaciones
Sistema de arreglo
Está 2ª división de sección, CLASES PASIVAS/ S.S./ MUTUALIDADES, está composta polas seguintes series documentais:
2.- ADMINISTRACIÓN:
2.4.- PERSOAL:
2.4.3.- CLASES PASIVAS/ S.S./ MUTUALIDADES:
2.4.3.1.- Documentación da MUNPAL
2.4.3.2.- Documentación da Seguridade Social
2.4.3.3.- Asistencia sanitaria e farmacéutica
2.4.3.4.- Expedientes persoais de pasivos
2.4.3.5.- Expedientes de pensións
2.4.3.6.- Nóminas de pasivos
Área de condiciones de acceso y uso
Condiciones de acceso
Condiciones
Idioma del material
Escritura del material
Notas sobre las lenguas y escrituras
Características físicas y requisitos técnicos
Instrumentos de descripción
Área de materiales relacionados
Existencia y localización de originales
Existencia y localización de copias
Unidades de descripción relacionadas
Área de notas
Identificador/es alternativo(os)
Puntos de acceso
Puntos de acceso por materia
Puntos de acceso por lugar
Puntos de acceso por autoridad
Tipo de puntos de acceso
Área de control de la descripción
Identificador de la descripción
Identificador de la institución
Reglas y/o convenciones usadas
General International Standard Archival Description, Second Edition, ISAD (G).
Norma Galega de Descrición Arquivística (NOGADA)
Estado de elaboración
Nivel de detalle
Fechas de creación revisión eliminación
Maio de 2010
Idioma(s)
Escritura(s)
Fuentes
Nota del archivista
Descrición realizada polo persoal técnico do Arquivo da Deputación Provincial de Pontevedra e colaboradores