Solicitudes para acceder á documentación do arquivo (1993-1996)
- ES.GA.36045.AM.RED.1-2-7-1-2.719/16
- Unidade documental composta
- 1993 - 1996
Parte de CONCELLO DE REDONDELA
Solicitudes para acceder á documentación do arquivo.
Solicitudes para acceder á documentación do arquivo (1993-1996)
Parte de CONCELLO DE REDONDELA
Solicitudes para acceder á documentación do arquivo.
Solicitudes e peticións de información e documentación ao Arquivo Municipal (2005-2006)
Parte de CONCELLO DE REDONDELA
Solicitudes e peticións de información e documentación ao Arquivo Municipal.
Parte de CONCELLO DE REDONDELA
Consello da Cultura Galega solicita información sobre a documentación existente no arquivo municipal que poida ser de interéese parao fondo do Arquivo da Emigración.
Solicitude de ANABAD de información sobre arquivos municipais (1989)
Parte de CONCELLO DE REDONDELA
Solicitude de ANABAD (Asociación Nacional de Archiveros, Bibliotecarios y Documentalistas) acerca de información sobre arquivos municipais.
Relacións de documentos que se pasan ao arquivo xeral (1994)
Parte de CONCELLO DE REDONDELA
Relacións de documentos que se pasan ao arquivo xeral.
Parte de CONCELLO DE REDONDELA
Informes realizados no Arquivo para diferentes expedientes no ano 2018.
Parte de CONCELLO DE REDONDELA
Informes realizados no Arquivo para diferentes expedientes no ano 2020 e 2021.
Impreso para a realización da estatística internacional de arquivos (1992)
Parte de CONCELLO DE REDONDELA
Impreso para a realización da estatística internacional de arquivos.
Parte de CONCELLO DE REDONDELA
Escasa documentación producida polo arquivo na súa xestión e na relación cos órganos produtores, cos usuarios e no desenvolvemento das súas actuacións e actividades. Inclúense os instrumentos de control (libros rexistro de préstamos, libros rexistro de consultas, libros rexistro de transferencias, follas de remisión..)
Parte de CONCELLO DE REDONDELA
Contratación de "Subministración de estantes para o arquivo municipal": SIRVENT