Unidad documental simple 2004-01-29 Ordinaria - Acta de sesión 2004/01/29_Ordinaria

Área de identidad

Código de referencia

ES.GA.36045.AM.RED.1-1-1-8-7.827/2-2004-01-29 Ordinaria

Título

Acta de sesión 2004/01/29_Ordinaria

Fecha(s)

  • 2004-01-29 (Creation)

Nivel de descripción

Unidad documental simple

Volumen y soporte

1 acta de sesión

Área de contexto

Institución archivística

Historia archivística

Origen del ingreso o transferencia

Área de contenido y estructura

Alcance y contenido

Sesión Ordinaria celebrada polo Pleno do Concello de Redondela o día 29 de xaneiro do 2004

Orde do día:

  1. -Aprobación das actas das sesións anteriores.
    2.- Dar conta de expedientes administrativos de modificación de créditos.
    3.- Aprobación da creación do Consello Parroquial de Reboreda
    4.- Aprobación do prego de cláusulas económico-administrativas, aprobación de proxecto técnico e aprobación da convocatoria de concurso para concesión de uso privativo da vía pública, mediante instalación de quioscos.
    5.- Aprobación de corrección de erros no documento das normas subsidiarias de planeamento de ámbito municipal de Redondela.
    6.- Aprobación de recoñecemento extraxudicial de créditos.
    7.- Aprobación da adhesión do Concello ó contido dos convenios relativos ó programa provincial do servicio de teleasistencia domiciliaria.
    Actividade de control do Pleno
    8.- Dar conta de Resolucións da Alcaldía
    9.- Mocións
    10.- Rogos e Preguntas

Na Casa do Concello de Redondela, sendo as vinte horas do día vintenove de Xaneiro de dous mil catro, baixo a Presidencia do Sr. Alcalde, D. XAIME REI BARREIRO e a asistencia dos/as Sres./as Concelleiros/as: D. EDUARDO JOSÉ REGUERA OCAMPO, D. EMILIO GONZÁLEZ IGLESIAS, D’. LAURA LAGO ALLER, D’. MÓNICA CARREIRA COUÑAGO, D‘. CARMEN RODRÍGUEZ CUNHA, D. CARLOS GONZÁLEZ FERNÁNDEZ, D. MANUEL IGLESIAS CARRERA, D‘. FRANCISCA CANAL GÓMEZ, D. JUAN TIZÓN CABALEIRO, D. FERMÍN ALFAYA PAZ, D. RODOLFO PATO GARCIA, D. ANTÓN DÍAZ OURELLE, D‘. M“ DEL CARMEN AMOEDO DASILVA, D. JAIME DARRIBA VILAS, D. XOSÉ CARLOS PAZOS DOCAMPO, D’. CECILIA PÉREZ ORXE, D’. PURIFICACIÓN SERRANO CAVIEDES, D. ALEJANDRO BASTOS FERNÁNDEZ, D‘. HERMINDA QUELLE FERNÁNDEZ, e D. MANUEL PÉREZ PARDO, tamén asistiu o Sr. Interventor do Concello D. MODESTO SOLLA SANZ, actuando como Secretaria a Secretaria da Corporación DONA. ANA ISABEL DEL CERRO DEL RIO, constitúese o Pleno do Concello, en sesión ordinaria, conforme á convocatoria e de acordo coa Orde do Día.

Valorización, destrucción y programación

Acumulaciones

Sistema de arreglo

Área de condiciones de acceso y uso

Condiciones de acceso

Condiciones

Idioma del material

Escritura del material

Notas sobre las lenguas y escrituras

Características físicas y requisitos técnicos

Instrumentos de descripción

Área de materiales relacionados

Existencia y localización de originales

Existencia y localización de copias

Unidades de descripción relacionadas

Descripciones relacionadas

Área de notas

Notas

Corresponde no cadro funcional á serie:
S0020 SF003 1.1.3. Libro de actas de sesións do Pleno

Identificador/es alternativo(os)

Puntos de acceso

Puntos de acceso por materia

Puntos de acceso por lugar

Puntos de acceso por autoridad

Tipo de puntos de acceso

Área de control de la descripción

Identificador de la descripción

Identificador de la institución

DEPO24600004547

Reglas y/o convenciones usadas

General International Standard Archival Description, Second Edition, ISAD (G)
Norma Galega de Descrición Arquivística (NOGADA)

Estado de elaboración

Nivel de detalle

Fechas de creación revisión eliminación

Engadido Contido e Alcance o 2022-02-07

Idioma(s)

Escritura(s)

Fuentes

Nota del archivista

Descrición realizada polo persoal técnico do Arquivo da Deputación Provincial de Pontevedra e colaboradores.
Ampliada descripción por Ana Gesteira Ponce, Auxiliar de Arquivo do Concello de Redondela.

Área de Ingreso

Materias relacionadas

Personas y organizaciones relacionadas

Tipos relacionados

Lugares relacionados

Unidad de almacenaje

  • Box: 7.827/2