- FondoES.GA.36045.AM.RED.1 - CONCELLO DE REDONDELA
- 2 - ADMINISTRACIÓN
- 3 - PATRIMONIO
- Serie1 - Inventario de bens
- 24 más...
- Unidad documental compuesta1.936/10 - Expediente de remisión ao Goberno Civil do inventario de bens municipais (1950-1951)
- Unidad documental simple1.936/9 - Estado comprensivo do inventario de bens e situación económica do municipio (1954)
- Unidad documental simple1.936/8 - Estado comprensivo do inventario de bens e situación económica do municipio (1940-1941)
- Unidad documental simple1.936/7 - Relación de bens mobles de propiedade municipal (1955)
- Unidad documental simple1.936/6 - Acta de reunión do axudante de montes, garda forestal, concelleiro e o alcalde de barrio en relación á repoboación e conservación dos montes (1954)
- Unidad documental simple1.936/5 - Relación de ferramentas como bens inventariados de propiedade municipal (1946-1950)
- Unidad documental compuesta1.936/4 - Documentación relativa ao matadoiro e mercado como bens inventariados (1935-1965)
- Unidad documental simple1.936/3 - Relación do material eléctrico de propiedade municipal (1934)
- Unidad documental simple1.934/38 - Requirimento a Manuel Figueroa para que devolva as ferramentas de propiedade municipal (1932)
- 181 más...